24.2.2011

Ehkä paras hankinta hetkeen. Sekä arvontavoittoja :D

Lettupannu! Tai blinipannuksi mä tätä alkujaan haaveilin :D



Mä olen varmaan jo pari vuotta haaveillut tällaisesta pikkupannusta, mutta se on jotenkin aina jäänyt hankkimatta. Kun ei sille varmaan juurikaan edes käyttöä olisi... - Ha Ha Ha. Pannu ei ole ollut mulla viikkoakaan ja mä olen tehnyt jo monet eri versiot kasvispihveistä, pariin kertaan pinaattilettuja ja huomenna ajattelin testata rahkalettuja :D No joo, ne blinit on edelleen tekemättä. Mutta muuten ollaan nyt käytännössä eletty letuilla xD Itsensä pannu on siis jo ainakin maksanut takaisin, sillä ei tuohon lopulta mennyt kuin 6 euroa. Tällainen pikkupannu mahtuu meillä just hyvin levylle ja hyvin tuolla kahden ihmisen letut paistelee :)

----

Lisäksi arpaonni suosi mua jo tuossa kuun alussa jopa kahdesti! :O Kiitos vielä kerran arvonnat järjestäneille tahoille! ♥

Voitin siis Kakkukellarin arvonnasta Iloleipureiden silikonisen Runebergin torttuvuoan ja keittiötarvikkeen (joka oli nuo minipatalaput), jota en valitettavasti vielä Runebergin päiväksi ehtinyt postista noutaa. Vaan eiköhän tuolle vielä muutakin käyttöä löydy!



Lisäksi voitin Kermaruusun ja Merkitse.fin yhteistyössä järjestämästä arvonnasta 30 euron lahjakortin tussituotteisiin - tämänkin viimein sain tänään haltuuni, joten eiköhän tässä joudu elintarviketusseja itselleen katselemaan :D

----

Mau!kkaasta maailmalle sen sijaan tässä kuussa lähti pääpalkinnon lisäksi 3 yllätyspakettia:



Nyt on ainakin suurin osa paketeista jo haettu niin voin sisällönkin paljastaa, jos jotain nyt enää kiinnostaa. Eli arvonnassa voittaneille lähti siis:

- Kultasuklaan suklaanappilajitelma
- Hunaja-Aitan makuhunaja (mansikka, päärynä tai omena)
- suklaatikkari ja nekku (mansikka, vadelma tai kola)
- kissapiparimuotti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti